Sömnpiller och kaffe

Ursch, orkar egentligen inte blogga för att jag är helsliten but I'll do it anyways. Sovit alldeles för lite inatt, somnade på Theralen (sömnpiller jag tar vid behov) runt 3 på natten. Såg säsongsavslutningen på Vampire Diaries igår, säsong 3 tror jag det är. Grymt spännande!
 
Så gick jag upp runt 10 och gjorde mig klar och tog bussen till sjukhuset för att träffa läkaren. Diskutera om hur jag mår och bla bla bla. Är väl inte guld just nu i skallen, något jag valde att hoppa över i min "års-resumé" och kommer utelämna i större delar i den här bloggen, då jag ändå är påväg tillbaka till det bättre nu! Tjoho. Lite depp, men ändå pepp - mot det bättre - yep!
 
Well, nu blir det lunch, lite kaffe + Vampire diarré med Davido. Sen kommer Malin över på besök och ännu mer kaffe! ♥ För att sedan glida vidare mot Vattengymnastiken, som för övrigt är den enda träningsformen som fungerar för mig nu då mitt ena knä strular och gör ont.
 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
 
 
TJAO! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0