LÅTTIPS! Anna Winblad - Vänta

 
 
Finaste låten jag hört på väldigt länge. Väcker massor av gamla minnen från mina tidigare relationer, där jag blivit spottad på, sårad, hatad, sviken, och lämnad om och om igen. Relationer där jag varit upp över öronen förälskad, och lämnad när min kärlek var som starkast. Sådant som lämnat blödande sår och mörka moln i hjärtat på mig i månader, ibland år. Att bli lämnad av någon man älskar är bland det värsta som finns, om inte det värsta? Anna Winblad, beskriver allt jag känt dessa gånger klockrent med sina fina ord i låten "Vänta."
 
Tack och lov har jag kommit över mina demoner och tidigare förhållanden och är nu lyckligt lottad att känna mig trygg med den partner jag har. ♥ 
 
Hittade den här låten när en tjej vid namn Linda Löberg kommenterade på min blogg och länkade hennes cover, som för övrigt också är helgrym. Här är hennes cover:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0