Kan inte sova...

Suttit uppe några timmar och kladdat på ett papper, ritat seriefigurer och sånt. Skulle kika film men blev på tok för sent, och nu sitter jag här i stället. Som att det är så mycket bättre menar jag... Jk. Ska upp i morgon och ringa lite samtal, känns som min vardag går ut på det så som det ser ut nu.
 
Igår ringde jag Sveland Djurförsäkringar för att kolla upp så att en mag/tarm-utredning på min hund kommer att täckas. (Kaizer har sedan några månader tillbaka lidit av gaser i magen och kräkningar.) Imorgon ska jag ringa Hälsocentralen och höra hur fan det blev med mina provsvar jag tog för typ en månad sedan ang. allergiutredning, och även slå en pling till sjukgymnasten och boka tid för att kolla upp mitt knä som strular.
 
Ursch, tack och lov har jag världens bästa sambo som ställer upp och går morgonpromenaderna med vovven då jag aldrig lyckas varva ner i tid oavsett hur tidigt jag lägger mig på kvällarna. Men ska försöka sova nu i alla fall.
 
 
Tjao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0