I'm still alive

Hej, igen efter nåt år eller två? Jag minns inte ens sist jag skrev något här. Detta är väl på grund utav att jag jobbat, levt. Att blogga har blivit lite "omordent" och verkar inte vara så 2013, vilket jag tycker är jätte trist med tanke på att jag älskar att skriva och dela med mig av mitt liv. Både genom bilder, videos och skriftligt, men om samhället i 2013 inte bloggar eller läser bloggar så är det liksom ingen vits för mig att sitta här och skriva. Jag bloggade aldrig för att ha massor av läsare, men bara man har några så ger det ju en anledning att skriva. Så jag skulle faktiskt vilja komma in i banan igen och skriva på, för jag har massor att lätta på mitt hjärta med. Berätta genom det senaste året och komma till där jag är nu i mitt liv. Så vi får väl se om någon kikar in här, if you do - I'll continue updating! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0