Gårdagen i bilder

Dagen började kl 06:00 med att gå upp och käka en liten frukost innan träningspasset i bassängen med bästie.♥ 
 
 
Efter träningen satte vi oss i bilen och gled ner mot stan med fruset blött hår för att ta en frukost del 2. Falla och kaffe på Kafé Edbom. Nom nom! :)
 
 
Väl hemma igen tog jag en powernap på soffan innan det blev dags att öppna vinflaskan och köra igång. Pappa kom över för att hämta mig och köra mig till Lina, men blev kvar på kaffe och David drack lite öl. Så jag fick köra en mer eller mindre ofrivillig fest med dessa två och dök upp i Valbo kl 22.00 haha!
 
 
 
 Väl framme i Valbo hade jag however askul, så tack alla iblandade och extra stort tack till Lina som höll i alltihop, jag hade svinkul! ♥ :) Här kommer lite bilder därifrån.
 
 
 
Kvällen slutade väl med att alla mer eller mindre spårade på Linas fina pepparkakshus och började muncha lös på det. Rest in peace sweet kakehouse, haha.
 
 
02:30 var jag på G hem igen, till en smågrinig pojkvän och mammagris till hund som båda två saknat mig alldeles för länge. Men jag hade som sagt roligt!
 

 
Och idag? Kort och gott...
 
- Pizza
- Tv
- Smutsigt hår
- Osminkad
- Bakis
 
Tack och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0