Sverige vann Eurovision Song Contest!

Detta blir historia! Loreen med låten Euforia vann precis Melodifestivalen 2012 med överlägsen seger tack vare rösterna! Jag är "euforisk" just nu för gud så jag hejat på Loreen! Jag har älskat henne enda sedan jag hörde hennes låt "My heart is refusing me" och befann mig på rad fyra i Globen när hon tog hem skiten för Sverige. Men att hon skulle vinna hela alltihopa, ja det var ju bara för bra för att vara sant! Jag är helt galet exalterad just nu! Höll på att bryta av mina fingrar av nervositet när jag satt och kollade på röstresultaten, men det gick hem... Helt sjukt känns alltihopa!

Folk tycker jag är galen som hejar så hårt på en musiktävling, men vafan hellre detta än Hockey! Bryr mig egentligen inte ett dugg om hockey som alla andra verkar vara tokiga i... Fast ja, det var ju i och för sig rätt nice att Brynäs blev svenska mästare också. Och nu Loreen också..! Nu har vi inte bara Ikea att vara stolta över Sverige!!!

Grattis Sverige & grattis Loreen! ♥



Bild från Aftonbladet. (Länk.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0