Some of my paintings



Tre fjädrar i olika färger som väntar på att dejta väggen inom kort.



Ritade av storebror förra veckan eller något sånt och hans bil. Första gången i livet som jag faktiskt ritade en bil, på allvar liksom.



En random tjej, skulle egentligen bli Beyonce tror jag men improviserade så det blev någon annan i slutändan ändå.



Angelina Jolie porträtt.


Och så några porträtt jag gjort i Illustrator & Photoshop:



Rihanna, kanske inte så likt men vafasiken.



Selena Gomez.



Någon form utav "fanbild" jag gjorde till min favoritbloggare Anty.


Är du intresserad av att köpa ett porträtt så är du välkommen att höra av dig till min mailadress ([email protected]) Priset är 200 :- oavsett om det gäller blyertsporträtt eller Illustrator/Photoshop-porträtt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0