"Minishopping" i storhandlingen

Var och storhandlade mat idag. Köpte en jävla massa som jag normalt inte brukar köpa men vafasiken, jag har ju beställt ett nytt snyggt "guldkort" från Swedbank så jag kände att jag ville nyttja det väl. Och nej, det är inget kreditkort som blåsta Vanita från Lyxfällan hade. Jag är inte så dum som ni kanske tror, vissa av er i alla fall... Haha. Blev dock lite smått annat också, och inte bara mat.

Bortsett från massa rengöringsprodukter, mat och random grejer så köpte jag även:




Det gröna ljuset med äppeldoft och det vita med vaniljdoft köpte jag idag. Det stora röda köpte jag för flera månader sedan. Även det luktar awesooome!



(Sorry för det extremt risiga nagellacket men vafasiken.) Köpte en gammal go favorit från Neutrogena. Blir som en baby i hyn efter några veckor bara. Jag har inte speciellt dålig hy, men blir typ helt porfri. Den där produkten är verkligen kanon!



- Hårsprayen luktar helt okej jämfört med min förra som luktade bajs från Proffs.

- Balsamsprayen kan jag säga redan nu efter en användning att jag kommer bli BEROENDE av! Den ska tydligen reparera håret, så jag ska sova med den i håret varje natt och använda på dagarna med för den delen. Luktar awesome och man känner sig liksom fräsch med den. Typ bästa köpet för idag!

- Blev rekommenderad av min kompis Viktoria som var med att köpa dessa "fitt-trasor" eftersom de var milda för intima områden och väldigt bra att ha med sig i handväskan om man skulle känna för att fräscha upp sig lite där nere. Kostade typ bara 10 kronor så var lätt värt att prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0