Kubb och picknik med underbara vänner ♥

Haft en toppen-weekend i barndomshålan Valbo. Gårdagen gick till att umgås med familjen och halva dagen idag åt att sova ut då pappa tagit hand om min hund hela dagen. Så jag har varit matte-ledig vilket varit awesome. På kvällskvisten kom Anna, Malin och Vikky över och spelade kubb med mig & hade picknik. Sådär överdrivet trevligt att man får ont i hjärtat var det!

Dock förlorade jag och Anna stenhårt mot Malin och Vikky med 1-3 så resten av kvällen ägnade jag åt att vara sur och plugga klart det sista i Psykologin. Sitter och finslipar på slutuppgiften nu, sen jädrar är det bara betygssättningen man ska gå och lyssna på nu på onsdag. Sen är man klar! Bara körkortet och höstterminen kvar på Komvux dårå. Är fortfarande kvar hos mamma och pappa, men ska hem i morgonkväll någon gång. Morgondagen ska spenderas till att övningsköra i timmar med pappa, nu jävlar körkortet! Snart är du mitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0