Jag har seriöst världens bästa mamma! ♥

Bästa dagen på länge! Fått en fullproppad stor kasse från Ginatricot med kläder av mamma, samt skor och andra smågrejer! Min mamma är seriöst tokbäst! Blev även bjuden på Subway! Sen cyklade vi hem i sommarvädret och åt jordgubbar med mjölk och hejade på Loreen!

Haft två helt underbara dagar med mamma och resten av familjen nu i Valbo. Precis vad jag behövde! Nu är jag hemma igen och ska precis sätta igång med berget av disk som väntar. Sedan blir det sova för i morgon ska jag till körskolan relativt tidigt så måste vara utvilad!

Kommer visa bild på allt jag köpt inom sin tid.
Good nightmare all you people out there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0