I'm awake

Har vänt på dygnet! Standard vad gäller mig... Druckit kaffe och fastnat framför två filmer i rad med ögon stirriga på koffein och fel dygnsrytm. Tro mig, det suger.




Imponerades när jag insåg att jag kunde göra en inbakad fläta på mig själv, även om den blev ful...


Ah, men det är väl typ meningslösa saker som dessa jag ägnat natten åt. Känner dock för att göra något vettigt nu, så ska nog torka ur köksskåpen, moppa golvet och städa toan. Så är det när man lever livet som bipolär. Ena stunden känner man sig som super-woman och har all energi i världen, men det är när man går ner i "fuck you-I'm sleeping-perioden" man inser att man inte är det utan behöver återhämtning precis som alla andra dödliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0