I love my life just nu!

Jag har verkligen tokbra vänner och bortsett från det (som att det inte är nog) så glider livet på bra rent allmänt. Körkortet är snart klart, Psykologin ÄR klar (väntar bara på betyg) och så har jag kanske... ÄH, ska inte avslöja något i förskått men det är typ det bästa ever som hänt mig på över 1 år. Så med andra ord, jag älskar mitt liv just nu!

Igår & idag:



Hörde av mig till blöj-kompisen Sara och frågade om hon ville ses för att jag saknade henne. Hon kom över och så blev det matlagning & middag ihop samt en dryg film att bara jäsa framför eftersom vi var trötta båda två. Jag hade dygnat, alltså inte sovit på hela dygnet. Woho, haha. Var trött som en rutten stock.

Sminkade henne lite! :) Före:



Drog ner på stan för att uträtta lite ärenden när jag fick ett glatt samtal från Marre som frågade om jag ville ta en glass på stan med henne och Becka. Så vi köpte oss en varsin glass och satte oss i solen och bara jäste. Sedan drog vi oss vidare till Wayne's där vi tog en kaffe. Lyckades övertala Marre att följa med mig hem fast hon inte hade ork egentligen, haha. Väl hemma hos mig blev det kubb och ännu mer kaffe med Malin & Anna. Med andra ord en tokmysig sommarkväll! :) Älskar mitt liiiiiiiiiiiiiv wahhhh raaaaaaageeee happiness!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0