God natt

Haft ännu en bra dag. Fyfan va jag känner mig störd som hela tiden sitter och älskar mitt liv. Snart kommer väl en smäll i nacken så man ramlar ner i ett svart hål, men vafasiken. Jag lär ju njuta när livet väl går bra för en gångs skull, men livet ska ju liksom gå upp och ner så jag väntar bara på en nedgång nu...

Kan inte riktigt yttra mig om vad som är så jävla bra. Men har bara så awesome vänner, det är sommar, jag tycker om människor i min närhet och rent praktiskt så går det också bra - mer än så tänker jag inte säga just nu. Men det kommer, just wait.

Nu ska jag sova stenhårt, för i morgon ska jag upp tidigt och göra en "låtsas-uppkörning" med en körlärare på min körskola. Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0