Go Hanna J!

Jag hoppas verkligen att Hanna J vinner Big Brother för hon är den enda där inne som verkligen BEHÖVER pengarna och kommer använda dem till något bra - till att göra sig skuldfri så hon och hennes barn kan leva ett normalt och bättre ekonomiskt liv. Håller tummarna för dig Hanna!

Nu har jag varit hemma hos mina föräldrar och firat mors dag, fast det gjorde jag igår. Köpte en krukväxt och en tidning till mamma och idag firade jag och mamma mormor i Hofors med släkten. Åt mat och bara myste! Supermysigt! Har solat massor idag också! Och man kan ju inte låta bli att bli glad av solen! Hur skönt som helst, älskar att sommaren är här! ♥ Nu ska jag hem och sova för i morgon väntar serious buisness! Vad det är får ni väl veta inom sin tid antar jag... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0