Fredagsmys i badkaret, woohooo

Fast nä, inte som rubriken vill få er att tolka det kanske men:

Ligger i badkaret och kollar på bigbrother och dricker saft & äter godis. På tal om fredagsmys liksom! Missade gårdagens Big Brother, och det ska ju tydligen vara väldigt bra. Så jag kände för att "kolla i kapp" fast jag egentligen inte följer programmet. Brukar dock kolla på söndagsfinalerna, för då tar dom ändå med det viktigaste som hänt men vafasiken. Kikar nu ändå!

Och nej kära läsare, jag måste göra er besvikna... Jag tänker inte göra som alla andra fjortisar och lägga upp bild på mina ben i bubbelbadet. För det har jag varken kamera, bubblor till, BMI eller ens intresse för. Så nu får nöja er med min erotiska beskrivning som jag inte ens gett, lika bra det.

God natt till er som tänkt sova! Jag ska plugga efter detta så no mercy for my part. Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0