En god gärning mår man bra av!

Hittade en bortsprungen hund idag när jag var ute med min hund. Tog hem den och ringde ägaren vars nummer stod i halsbandet. Ägaren blev så glad & tackade mig och sa "hade det inte varit för dig så hade han kanske blivit påkörd! Kom förbi någon gång hem till mig och fika. Du skulle egentligen behöva fått något, men jag har ingenting." Så fick jag en kram! Haha! Men jag blev glad av att bara göra en god gärning!

Bortsettt från det så har jag ägnat dagen åt körlektion som gick skitbra faktiskt! Sedan har jag solat, fikat och surrat med mina vänner Ulrika & Sara. ♥ Sedan har jag också sett till att duscha hunden & haft fästingmedel på honom. så nu är det klart, skönt nog. Livet är så underbart just nu. Sommar, fint väder, sol och mycket vänner runt omkring mig som jag träffar ofta och älskar över hela mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0