Vad har hänt med blogg.se?!

Gud, ny design helt och hållet på blogg.se's hemsida märker jag när man loggar in. Märks att jag inte bloggat på ett tag. Ser väl bra och snyggt ut, verkar ju vara smidigt nu, men nya saker tar tid att lära sig också. Det känns lite drygt faktiskt för att vara ärlig, men i längden är detta nog bara nice. Men just nu förvirrande och jobbigt... Suck. Well.
 
Ber om ursäkt för en grymt dålig update de senaste dagarna men jag har jobbat som ett svin och varit dö-trött. Bättrar väl kanske på mig, vem vet... Har ju inte direkt någon statistik att kämpa för att hålla upp heller med tanke på att det bara är tre pers som läser den här bloggen, haha.
 
 
PS: Nu kan man äntligen ladda upp fler än 1 bild åt gången här i alla fall. Det är nice!
 
 
När jag jobbar orkar jag aldrig ha i löshåret, eller rättare sagt det är bara onödigt... Jag måste ju ändå ha uppsatt och när jag kommer hem orkar jag aldrig sätta i det. Haha, så är korthårig till vardags och långhårig till helgerna/eller om jag gör något speciellt. Känns risigt... Men jag misstänkte faktiskt att jag skulle bli sådan. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0