Utkast: Juni 8, 2012 (Men publicerar väl de nu ändå såhär i efterhand)

Är det nu man ska deppa ihop totalt eller? Att jag inte ens fick chansen att berätta, eller jo det fick jag väl. Men jag tog den inte. För att jag är för rädd för att förstöra grejer och jag tror redan jag vet vad du vill. Och det är inte det jag vill. Så det är ändå lite skitsamma, blir bara pannkaka av det ändå om jag öppnar käften.


Det händer faktiskt att jag "bloggar" utan att publicera inlägg av olika slag, antingen för att dom är för privata eller för att jag inte kan avslöja det just i den stunden. Det här inlägget är väl egentligen ett sådant, men nu har jag redan berättat för människan att jag var intresserad, så det är lite skitesamma. So this ain't any news... Men det är lugnt, anser att den här personen saknar kloka värderingar kring en del grejer och känner inte samma sak som innan så det är tok-chill nu. A: Du är och förblir min vän oavsett. :)
Trackback
RSS 2.0