Tråkiga människor är så jävla... tråkiga!

Haha rubriken säger sitt... Men fy fan vad jag hatar människor som är tråkiga och inte kan släppa loss (någonsin alltså.) Man får ju självklart vara tråkig ibland, men alltid och forever - näe tack! Kan ge ett exempel lite sisådär diskret utan att hänga ut någon:
 
En människa skriver till mig lite sådär random på en sajt, addar mig på Facebook och börjar skriva på chatten. Det var okej att maila, för då kunde h*n tänka genom vad som skulle sägas, men i chatten på Facebook blir det bara sörja alltihopa. Typ "hej vad gör du, hur är det, okej" osv. Inga djupa eller intressanta samtal för överhuvud taget.
 
Man blir ju förfan uttråkad av såna människor, och människor som dessa ger mig INGENTING. Vill bara ta bort h*n på Facebook nu, men då känner jag mig elak. Men attans så uttråkad jag blev nu bara för att h*n skrev... Dessutom är det inte ens en IRL-vän, och om jag för överhuvud taget pratar med någon på Internet enbart så är det för att den människan är rolig på något vis... Såna som "dig" behöver jag inte, sorry. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0