Random vardagssnack

Idag har jag gjort lite ärenden, sprungit på Arbetsförmedlingen och lämnat lite papper och grejer bland annat. Sedan drog jag ut till Valbo och päronen en sväng. Åt lunch, powernappade, blev bjuden på middag av pappa ♥ och sedan åkte han och jag iväg till Hille med hunden. Gick en lång skogspromenad längs Testeboån och släppte hunden lös så han fick springa. Vilket var evigheter sedan sist då han rymde förra gången han var lös den jäveln. Haha... Men idag skötte han sig riktigt bra. Så en glad Bella och stolt matte återvände hem.



Första man gör när man kommer hem är att springa in i soffan så tån böjs uppåt och knäcks. Ramlade ihop och bara skrek. Haha! Fyfan :D Pulserar sådär lagom fint i den nu också... Men det är ju standard att göra soffkraschar när det gäller mig! Har väl stukat den lite lätt nu skulle jag gissa på, för det ilar när jag rör tån. Bruten är den i alla fall inte, tack och lov för det...

För i morgon ska jag upp tidigt och slita.  Så nä, nu lär jag fan sova. Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0