Min förra blogg

Jag kanske startar upp min gamla blogg snart igen, om jag hittar ork. Haha! (www.isabellapettersson.se)

För shit, snacka om att det blev en omställning när jag skaffade den här bloggen. På den här bloggen har jag 2 läsare som följer mig dagligen typ, och går det "riktigt bra" på den här bloggen så är det 7 läsare... Gissa hur många jag hade på förra? Jag hade minst 100 läsare per dag på den, och när det gick som bäst hade jag 250 per dag. Men om jag går tillbaka till isabellapettersson.se nu så finns det väl inga läsare kvar där ändå. Så vi får väl se hur jag gör. Jag bloggar ju ändå bara för nöjets skull liksom och för att notera själv vad som händer i mitt liv.

Den här bloggen är ju betydligt mer "flummig" och personlig än den andra. Här skriver jag som jag skriver när jag chattar med vänner typ. På den andra var det mer socialt eller vad man ska säga. Äh, vi får se hur jag gör. Den här bloggen blir i alla fall kvar ett tag till. Självklart kommer jag meddela om jag går tillbaka till den.

Kommentarer
Postat av: ✝ ohhlinda

sv; Ja jo. Även om jag älskade honom jätte mycket, så mår jag mycket bättre nu än vad jag har gjort under den tiden vi var tillsammans. Så jag ska njuta så mycket som det bara går nu under sommaren! :)



Jo jag tror jag ska göra det, älskar ju att sjunga lixom! Och du var superduktig! :)

2012-06-11 @ 15:55:22
URL: http://ohhlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0