Min egna kladdkaka finns nu på Dagny's hörna!

Sitter och är på tok-bra humör just nu! Varit en hur bra dag som helst idag. Känner att jag börjat få grepp om mina arbetsuppgifter på riktigt nu allt mer, och jag lär mig ganska fort. I morse fick jag den stora äran att baka min alldeles egna kladdkaka (eget påhittat recept) och nu står den till salu på jobbet. Och för er som missat det så jobbar jag på Dagny's hörna på Nygatan 2 i Gävle. Kom gärna förbi någon dag och ta en smakbit! Jag har bakat det mesta som står i kylmontern nu. Det finns nybakad cheescake, snickersbakelser, Rock'N roll brownies, min egna kladdkaka ♥ och mycket mer gott! Kladdkakan kostar 22 kronor, och jag lovar er att ni kommer tycka det är värt priset! :)



Fick sluta tidigt idag så cyklade ner på torget och köpte ett nytt fräsch ansikte från Åhléns. Haha, det vill säga en mascara, ett täckstift och en foundation... Sedan cyklade jag vidare mot Ansan's Trafikskola där jag just nu befinner mig för att upprätthålla lite teorikunskaper inför provet som är snart. Nu ska jag plugga på, sedan ska jag hem och vänta på att pappa ska hämta mig för att jag ska ut till familjen i Valbo och fira storebror som fyller 22 år idag! :) Grattis Fredrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0