Midsommar i party-Öregrund!

Planerana sprack totalt för midsommar men blev i stället så att jag och några vänner kommer road-trippa iväg till Öregrund som typ är "känt" för att vara ett festställe och tälta och mysa på där. Vi drar i morgon klockan 10.00 så jag måste fan packa i det sista nu och sova. Tror tammefasiken inte att jag orkar släpa med kameran och grejer, men bilder kommer väl säkert på annat håll i vilket fall. Så något får ni väl se sedan från min vistelse i Öregrund med Anna, Johanna och Malin.

Kommer väl säkert få panik eftersom jag inte kan duscha, men vafasiken... Gud har pack-panik nu också. Vet inte riktigt vad jag ska lägga i för grejer även om det bara är för en dag. Men det löser sig väl! Alkoholen är viktigast! ;)


God natt och trevlig midsommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0