Kanske jag sliter ut meningen, men jag älskar mitt liv!

Gårdagen spenderades med att fixa körteorin (som jag skrev om i förra inlägget) och sedan kom min bästa vän Marre över. Det var typ evigheter sedan vi sist sågs så det var toppen. Vi gick till affären och köpte lite grillbart och tände min engångsgrill, skrattade och åt majskolvar tills vi höll på att spy typ. Väl inomhus igen tog jag en varm dusch eftersom jag höll på att fucking frysa ihjäl ute (klockan var ju fan 23.00 när vi grillade störda som vi är.) Efter duschen kikade vi skräckfilm och därefter...



...somnade vi i min säng men vårat umgänge slutade inte där... Nej, för vi skulle tydligen fortsätta diskutera samtidigt som vi sov. Haha! Jag pratar jämt i sömnen, men jag har nog aldrig varit med om att någon svarat på det jag sagt. Hahaha! ♥ Samtalet måste ha varit inspirerat av zombiefilmen vi såg innan vi la oss alltså!

Bella: Han kommer nu.
Marre: Va? Va? Va?
Bella: Skynda Marre. Han kommer. Var det allt han skulle ha? Gjorde jag rätt nu?
Marre: Ja.


Jag drömde typ att jag stod i en kassa och tog emot en kund, men så var han en zombie. Så jag visste inte riktigt hur jag skulle ställa mig till det. Haha! Dreams are wild!



Idag däremot har varit ett rent helvete. Antingen är jag allergisk mot majskolvar, eller så blev det bara för mycket majs (och annat skit för den delen med) och ingen riktig mat... Men fy åt satskogen va jag har haft ont i magen idag... Vaknade 05.00 med mitt ben ovanpå Marre och sprang upp och tog Ipren + Proviva men det har fortsatt hugga i magen hela jävla dagen. Om det inte är bättre i morgon blir det akuten. Det suger... Men det var ändå värt mysgrillningen och allting igår!

I morgon blir det kanske till att träffa lite vänner under dagen, sedan krogen på kvällen (om jag är bra i magen) och slagg i Valbo hos päronen. För på söndag morgon bär det av till Stockholm för att fira mammsen i skärgården med middag och hela faddirullan som fyller jämt. Grattis i förskått världens bästa mämi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0