Jag är inte den enda som är sneskruvad, for sure...

Men tjaaa! Tog mig en redlig sovmorgon hemma hos päronen som inleddes med att Viktoria kom över och gjorde mig sällskap i badrummet när jag badade.



Sedan mötte vi upp Nicklas och så drog vi till Mc Donald's och testade "nyheten" Mac Wrap & Co. Helt okej, men inte så god som de påstår. Kan lätt köpa den igen, men den är som sagt okej och inget annat. Körde iväg lite ut på landet (Mackmyra) och kikade på hästar samtidigt som vi åt vårat hästkött. Näerå, veggie för min del! (Vikkys kyckling-wrap på bilden dock.)



Nu har Vikky släppt av oss hemma igen, så nu får väl jag och Nicklas kolla film eller något åt det hållet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0