I'm stupid, but that's just the way it should be

Varit med voffi på en cykeltur idag i det halvdana vädret och bokat en tvättid. Mycket mer har jag fan inte fått gjort idag... Bortsett från att sitta och lyssna på mina sjuka grannars samtal om att anticimex borde komma och sanera bort den andres flatlöss.

Nu dricker jag Powerking och ska väl typ powerstäda lite smått och powerduscha på det. Kan vara behövligt, so you better poweranteckna infon! Näe, har verkligen inget att skriva om. Orkar inte ladda upp någon bild heller från min kamera trots att det finns en del där att bjuda på. Lazy_gurl_goes_even_more_lazyyy

Fattar inte hur jag kan skriva två stycken om verkligen ingenting... Hajdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0