I'm a happy motherfucker!

Vet inte hur mycket jag törs avslöja men fick ett kanonbra besked idag. Mitt liv flyter på som satan just nu. Kan inte låta bli att ordbajsa av mig om min inre lycka, annars spricker jag väl. Men detta är ju trots allt en blogg och inte en dagbok så kan inte säga för mycket heller...

Men jag låter denna låt reprecentera mitt liv just nu...

...Hittade ingen, men texten borde typ vara något i stil med:

I fucking love my fucking awesome life
I have awesome friends and met a lot of people YEAAAAAH!

Hahah, eller något åt det hållet fast lite mer poetiskt kanske... Jag borde fan sova nu lite känner jag... Har sovit på tok för lite och behöver en powernap för ska umgås med A om ett tag.

Hörs hej, mina två trogna läsare... HAHA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0