Home sweet home!

Kom precis hem UTAN Anna som bara drog iväg på egen hand i natt/i morse, typiskt henne haha! ♥ Efter att ha åkt vilse några mil med kvarstående vännerna Malin & Johanna hamnade jag helt sponant under ytan i Skutskär utan handduk eller rejäla badplaner, men vafan. Livet ska vara spontant! Orkade inte sätta upp tältet + att det inte fanns någon riktig plats på campingen så vi slaggade i bilen, så nu har jag ryggskott utav bara helvete men vad gör det? Jag fick ju i alla fall umgås med några utav jordens bästa varelser!

Nu blir det dock en lite mer "planerad" middag, eller kanske snarare efterlängtad. Har liksom planerat att laga käk sedan jag gick och la mig igår sisådär småberusad. (Blev aldrig full fast jag hinkade i mig, konstigt nog.) Smäller igång en film nu också, så hej svejs bloggen!

Bilder kommer säkert sedan, än så länge finns bara denna på mig och Malin:



Kände typ nyss lite såhär halv-random att detta skulle passa som ett bokomslag till en bok som heter "Malin and me" eller något åt det hållet!

...Och den här också såg jag nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0