Happy birthday mommey! 60 bast!

Laddar upp så mycket bilder jag orkar... Idag har jag spenderat morgonen - kvällen i Stockholm skärgård (på en ö som heter Sandhamn) för att fira mamma som fyller 60 i morgon. Men vi firade henne dagen innan. Gick ut och åt på ett värdshus. Eller det kanske stavas Wärdshus? Äh, ingen aning. Maten var rätt dålig, men husets vin får nog full pott från min del. Mådde för illa efter allt jävla åkande på 2 timmar för att ta glas nr 2 och bli full, vilket dock hade varit lättande med tanke på allt som hände idag haha!


Min morbror kunde inte sluta mobba mig för min "blonda personlighet" på färjan...

1. Jag går in på toaletten helt jävla ovetandes om var båten är på väg, allt jag vet är att vi ska äta på en resturang.*

2 Någon knackar på dörren.

3. Jag skriker "upptaget!" för att jag hörde att kärringen på toaletten bredvid gjorde samma sak när tanten knackade.

4. Personen utanför dörren ger sig inte utan skriker tillbaka "Var ska du kliva av? I Sandhamn eller *****?"

5. Jag skriker tillbaka "JAG VET INTE!!! VÄNTA JAG SKA BARA TORKA MIG!"

Sedan hör jag hur min morbror kommer springades till undsättning utanför dörren och förklarar var jag är på väg...



Och nej, inga "direkta" bilder på mamma eller släkten - för dom vill inte hamna på det stora farliga "Internet."



Var sjukt glad när jag fick komma hem till mina föräldrar igen (där pappa väntade med min voffsing!) Han viftade på svansen som en jävla propeller och blev superglad. Jag å! :) Sen kollade jag som sagt på Big Brother med pappa, vilket jag också skrev om. Bra avslutning på kvällen tänkte jag...

...Men icke. Jag säger bara: FACEBOOK WAAAAAAAAR IS THE SHIT = not. Speciellt inte när det är mellan mig och bästa vännen, men men det löser sig. I love her to death och det kan inget stoppa ändå. Nu ska jag ta en stress-cigg och sova på det. Helt sliten efter att jag gick upp 8 i morse (sov 3 timmar, whoop whoop!)

God natt bloggen och alla andra dårar där ute! (Typ ni två pers som läser min jävla bloggjävel.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0