Gått och lurat ett tag, men nu lägger jag korten på le bordet/le bloggen:

Skrev för ett tag sedan att livet flöt på och att några riktigt jävla grymma saker hänt mig. Det som gör att jag till så stor del mår bra nu är att jag fått ett AWESOME jobb. Eller ja, det är praktik och extrajobb. Men nu har jag i alla fall en sysselsättning vilket känns underbart.

I've been dying to have a normal life med rutiner i evigheter, och nu har jag det. Jag stormtrivs! Det är på ett café som heter Dagnys Hörna, ligger på Nygatan vid Heliga Trefaldiet. Välkommna att kika förbi! Ett 50-tals café är det, så jag går omkring där i supersöta kläder tillsammans med mina trevliga jobbpolare. :)



Var i Valbo igår och handlade lite smått. Köpte linnet jag har på mig och skorna, eller rättare sagt fick jag det av mamma. :)

Här är en bättre bild på skorna. Dom kommer från Crispin tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0