Färgat håret & beställt löshår

Nu kör vi förfasen på långt hår igen! Jag som alltid får dödsångest när håret trasslar sig, sliter sig snabbare än cykeldäck i 200 km/h och får total ånger över köpet... Men denna gång ska jag köra på clips vilket inte är riktigt samma sak som när dom sitter fast "permanent" som jag alltid haft innan.

Min kompis Clara var här för en stund sedan och färgade håret på mig så det blev i en normal färg. Har ju typ haft bajsbrunt innan, vilket inte är så nice. Det var utväxt som hette duga och urtvättat gånger 50349213 så nu är det mörkbrunt (nyklippt också, Clara toppade mig här om dagen.) Så yes, nu blir man förhoppningsvis fräsch. Bara att hoppas att färgen är rätt, annars får jag skicka tillbaka och krångla och då har jag inte håret till midsommar... Är rädd att jag beställt för ljus färg, men det visar sig. Bilderna på Rapunzel är ju helt cp, men håret är ju äkta och jävligt bra annars liksom.

(Och nej, sorry men jag orkar fan inte lägga upp någon bild på före och efter på hårfärgen även fast jag tog bild. Gör det kanske sedan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0