Det går bra nu, kompis det går bra nu



Var ute i Fredags och fick en redlig karatefylla. Haha herregud... Drog och förfestade hemma hos Sara och Johan med Sebbe. Sedan blev det Taxi ner till Allstar där vi satt och spårade allt mer och mer. Sedan rusade jag hem gråtandes utan större anledning och bekantade mig med en främmande granne som jag även bytte nummer med. Galet. Men ärsch! ;) Haha!

Idag har jag typ powerstädat, sjukt duktig känner jag mig! Haha. Sedan har jag spenderat tid med Vikky under eftermiddagen för att sedan dyka ner i soffan med A*** framför en film. Hihi, tjejen på bilderna ovan är just nu tok-lycklig.

Nu ska jag sova så jag orkar ta cykeln ner i morgonbitti och träffa en Arbetsförmedlare. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0