De senaste dagarna i bildform:



Insett den fakta att gud ger mig mycket kärlek just nu. Love is all around och det är bara att tacka och ta emot!




Bäddade sängen och upptäckte en vit liten hårboll i mitten av all röra. Han gör jämt såhär så det var väl ingen direkt överaskning, men söt var han. Haha!



Haft ännu en crazy sleepover med Marre ♥ och gått omkring i dimman och lekt Laserturk.



Har typ slut på mat i kylen och har haft det hela veckan, så mitt i all nöd dyker brorsan upp med två matvaror från jobbet som inte var fuckable enough för att säljas eftersom sträckkoden var borta. Jag blev sjukt glad, gratis och fräsch färdig mat liksom! Räksallad och en tonfiskröra-macka.



Och det här är just precis nu - idag här och nu! SLITEN TJEJ framför bloggen när hon egentligen borde lagt sig för länge sedan med tanke på att hon ska upp. Fast ja, jag ska se en film nu också som jag lite halvt påbörjat!



Invigde mina nya ljus jag fick av mamma också (gele-ljus.) Luktar typ gammal gubbe men är väldigt vackra! :)

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0