Bondbränna!

Så ironiskt att jag satt ute med Simon och drack kaffe på eftermiddagen/kvällen och pratade just om att bränna sig. Ungefär såhär lät jag...

Jag: Jag må vara jävligt blek, men jag kan faktiskt få färg om jag pressar.
Simon: Ja, fast smörj in dig och var försiktig...
Jag: Jag bränner mig typ aldrig! Så det är lugnt. Jag känner när jag börjar bränna mig.
Simon: Aa, okej. Va bra!
Jag: Yessss.... Förresten, tror du solen tar nu?
Simon: Ja, kanske inte lika mycket men den tar nog.
*Jag tar av mig jackan och sitter i linnet*

RESULTAT:



Fast det var ju ingen allvarlig brännskada i alla fall. För det sved inte på natten & jag är inte röd längre idag.

Kommentarer
Postat av: ✝ ohhlinda

sv; Haha, I will! :)

2012-06-14 @ 22:35:57
URL: http://ohhlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0