Big Brother vinnaren 2012 - Hanna J! ♥

Det var ju självklart att Hanna skulle vinna! Kämpade för att hålla tårarna borta, men när jag sneglade på min pappa (som jag kan tillägga är över-ålders) såg jag hur det bara glänste i ögonen på honom. "Man blir ju rörd av det här, kanske musiken... Jag vet inte." GRATTIS HANNA!

Hoppas du och dina barn får ett underbart liv nu! :) Kan vara värt att lägga till att pappa är på så overkill-bra humör nu. Han springer ut med hunden på långpromenad mitt i natten & blev plötsligt extremt pratglad och bestämde sig för att diska upp min disk. Hahah!

Jag är glad jag också och gav en röst på henne. Är så glad att jag fått ta del av en så fantastisk människa. Hon står upp mot allt, kan vara glad för andra, vet vad tacksamhet och uppskattning är och hon är fruktansvärt smart och en tok-bra mamma! Jag hoppas verkligen att man får se bild på hennes barn sedan, det skulle vara awesome efter all tid hon pratat om dom. :)

Till en början hatade jag Hanna och tyckte hon var tråkig, men ju mer man fick lära känna henne - ju mer fast blev man. Hon är en sån ren själ...



Ordningen var som väntat.

1. Hanna J
2. Amandus
3. Annica

Och jag är supernöjd med vinnar-ordningen faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0