Stockholm Pride here I come!!!

Andra året och damn så jag längtat! Förra året var riktigt fett och det kommer säkerligen detta år också att bli - om inte bättre! För i år drar inte bara jag och Anna själva som vi gjorde förra året. Utan i år blir det jag, Anna, Malin och Jessica som drar dit!

Och inte nog med att vi är fler så har vi bokat ett party-flak som vi (och 17 andra partypeople ska glida på genom centrala Sthlm på paraden!) Vi fyra tjejer ska ha regnsbågsfärgade kläder, Pride färgerna dvs. En gul, en grön, en blå och en röd. :D

Ååååh jag är så jävla taggad att jag typ vill bajsa på mig! För jag och Anna har planerat flaket i ett helt år och nu blir det verkligen av! Har tagit ledigt från jobbet och allt. Känns helt sjuuukt!

Känner mig peppad till max och skulle kunna prata om detta i evigheter, men måste tillbaka till verkligheten nu och till det faktum att jobbet väntar i morgon så godnatt säger jag!

XoXo / A happy Motherfucker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0