Hello! Sorry för en jävligt gles update men jag har haft annat för mig, dvs. sova och sova och sova! Har haft 2 lediga dagar från jobbet, och dom spenderade jag väl om ni frågar vad jag själv anser. Med tanke på att jag sovit extremt jävla lite och dåligt enda sedan jag kastade in mig i den stressiga resturang-branchen (men som jag också älskar!)
 
Life is just great nu när jag har bil och körkort! Börjar vänja mig vid att vid att vara vuxen, sjukt... Igår var jag, Marre, Clara och Toffe på roadtrip till Kilafors för att besöka det övergivna mentalsjukhuset Norrfly. Var inte alls läskigt där eller så, jag var cool-lugn och mest bara trött. E4 var avstängd för vägarbete så blev typ landsväg hela vägen dit. Fick väja för totalt 4 olika djurarter, men värst av allt var katten som rusade ut mitt framför bilen när jag körde 50 km/h. Den klarade sig med en halv decimeter från huven, snacka om tur! Bara skrek i däcken, luktade bränt och blev svarta spår! Tack och lov att man har reaktionsförmåga säger jag bara! Jag är nog bättre bilförare än jag tror själv. Men rädd blev jag. Tänk om jag kört på misse! :(
 
Idag har jag handlat mat, ägnat tid åt mitt baaarn (voffi-liten) och crusat runt på stan med Marre till en helt cp bränd skiva med konstigaste musiken ever. Låtarna som kördes var typ "Far jag kan inte få upp min kockosnöt", "Smoke weed everyday", "I'm a barbiegirl" och någon random karaokebakgrund som vi sjöng oss hesa till samtidigt som jag burnade i centrum! Haha! Life is goooood säger jag bara!
 
 
(Gammal bild på Marre från typ några veckor sen.)
 
Nu ska jag sova, för i morgon startar dagen tidigt för mig. För jag har fått den stora äran och förtroendet att öppna cafét för första gången helt ensam! Är nervös, men det går säkert goodie ska vi se. :)
 
God natt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0