Hallåj!

Åter igen, sorry för en förjävla dålig update men som vanligt har jag slitit arslet av mig på jobbet och inte haft tid till att varken vara hemma, blogga eller umgås med vänner. Jobbat och dragit iväg till garaget direkt flera dagar i streck nu för att fixa med bilen och hjälpa pappa att hitta lösningen till mitt jävla plåt-lik som jag införskaffat mig. Ja, för jag har väl sagt att min bil jag fick av brorsan här om dagen redan pajat? Kopplingen slirar som satan och är inte alls körduglig för en kärring som mig som varvar sönder motorn bara jag sätter mig i sätet i princip...

 

Så, that's why I've been gone. MEN NU ÄR JAG TILLBAKA! För ett inägg i alla fall. Sen får vi väl se när vi hörs nästa gång. Stressigt schema hela veckan ut som vanligt så vänta er inget vidare här på bloggen. Vill ni höras är väl bästa sättet egentligen att infinna er på Nygatan 2 för en kopp kaffe och en kakbit. För det är där jag befinner mig största delen av mitt liv nu för tiden känns det som. Dagny's har kidnappat mig. Ska försöka dunka ihop en videoblogg snart dock, men får se när jag har tid helt enkelt!

Övar på att göra lite "Latte-art", målet är att bli lika grym som denna människa här nedanför:

 
Än så länge kan jag bara göra hjärtan, av konturer bara... Men i morgon ska jag prova mig på ett löv! Får se hur det blir! Nu känner jag mig inspirerad som attans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0