Fredag den 13:e och kopplingen pajar på min bil, whoohooo!

Fredag den 13:e och kopplingen pajar på bilen man fick för 2 dagar sedan. FML säger jag bara. Nu väntar hårt meckande framöver med pappsen för att få igång fanskapet igen! Aja, gick i alla fall toppen på jobbet idag och det var väl i alla fall en släng av positiv energi i vardagen + att det åskade som satan idag vilket var svinmysigt och kunderna var på gos-humör så det spred glädje.
 
Jag fick dessutom "levla upp" mig på Cafét idag genom att få förtroendet och nyckeln i handen och förbereda & öppna skiten på morgonen idag! Kändes awesome! Självständigheten bara bajsade all over me och det var hur nice som helst. Ne, jag kan inte formulera mig själv nu vettigt som ni märker... Är fortfarande less över kopplingen så kan inte tänka på det positiva plus att jag är skadligt trött efter att ha sovit för lite (som vanligt när jag jobbat.)
 
Nu ska jag fan lägga mig och sova järnet. Sista jobbdagen för veckan i morgon! Sleep tight, good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0