Det här med service-yrken... Bara att resa sig upp igen och vara trevlig, bokstavligen!

Idag på jobbet:

En kund kommer in för att beställa en läsk. Jag böjer mig ner och tar ut den ur kylmontern... Sen när jag ska resa mig upp smäller jag huvudet i disken så jag ramlar på rygg. Helt jävla yr ställer jag mig upp igen "20 kronor tack." Play it cool förfan! Hahahah!

Har en fet bula i pannan samt mått illa hela dagen, hjärnskakning på Dagny's check! :D
 

Förresten så har jag börjat boka upp mig inför den 4:e augusti nu (STOCKHOLM PRIDE HERE I COME!) Ska åka flak genom Pride tåget och massa jävla awesome shit med en hel bunt vänner och festa mig till slakt har jag bestämt! Kommer bli grymt! :) Men nu ska jag ut och ta en cigg med grannen och sova på det sedan så man orkar med en till jobb-dag på cafét i morgon. Puss god natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0