Dagen i bilder

Försov mig i morse och fick göra mig klar på sisådär 5 minuter och sätta plattan i mattan till jobbet. Snurrade runt i Villastan i evigheter innan jag hittade en fuckable parkeringsplats, så bestämde mig för att jobba över då jag blev lite sen.
 
Söt arbetsoutfit jag har på cafét va? :D 50-tal! Whoop whoop! Kom å fika gott folk! Nygatan 2, Gävle. (DAGNY'S HÖRNA för er som missat!)
 
 
Åkte hem, bajsade och spårade en sväng med Anton på Facebook-chatten. Delade med mig på tok för mycket av mitt vilda privatliv, som vanligt. Men sån är jag, okej?
 
Sedan drog jag, brorsan och min svägerska (eller vad man nu säger om brorsans flickvän) till hennes föräldrar och kikade på en biiiil till mig! Får se om jag köper! :) En ful-söt liten Renualt, men som duger i krig och lätt för min del!
 
 
Lollo (svägerskans) voffis var med! Hon äter för övrigt allting i princip, matade monstret med sallad och hon krispade på för fulla muggar. Hahaha! :D
 
 
Brruuuuummm! till Skutskär! :)
 
 
Tanken var att jag skulle kolla på en kombi i stället, av helt annat bilmärke men kärade ner mig lite i smyg i bilen bredvid som tydligen också var till salu. :) Får se om det blir bilköp i veckan då! Och nej idioter, det är inte rost längs sidan utan grus (jag och Lollo körde lite rally! Det är ju så man provkör bilar innan man köper så man ser hur mycket dom pallar! ;D)
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Du passar ju att jobba på det där cafét ;) Gulliga bilder på Tess btw! <3 <3

2012-07-10 @ 10:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0