Då har man alltså en egen bil också!

 
Tjatade med pappa till Skutskär för att "titta" på bilen så han fick se/provköra den också. Han hade visserligen en hel del grejer att klaga på men när han parkerat sa han att den lätt var värd priset. Stod och debatterade om att köpa eller inte köpa i säkert en timme innan brorsan langade upp 3.000 :- ur plånisen och sa "du får den här i födelsedagspresent av mig i förskott!" (Jag fyller år 27 augusti.)
 
Åååh! Tack finaste storebror! Den är liten och fulsöt men fungerar, den rullar ju frammåt liksom och jag kan ta mig till och från grejer. Finns CD-spelare och den är faktiskt förvånadsvärt tystgående för sin storlek, dessutom bensinsnål. Den drar ca 0,6 liter per mil bara. Och damn, va enkelt det var att fickparkera med den här lilla "pärlan." Galet, galet, galet! All I can say!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0