Bilder från tidigare idag och från Ockelbo marknaden

Dagen inledde jag med jobbellijobb på Dagny's hörna som vanligt. Dekorerade vår söta kladdkaka med Dumle, chokladsås och Non stop, tycker det blev väldigt sweet!
 
 
Såhär ser det ut på Cafét för er som inte varit och hälsat på ännu. Ta en titt förbi och smaka på lite hembakat! :)
 
Eller varför inte komma och äta dig mätt på vår varma Ciabatta med kyckling och fetaost och valfri dressing? (Jag äter den i princip varje dag, fast utan kyckling då eftersom jag är vegetarian.) Serveras med en krispig sido-sallad! :)
 
 
OCKELBO MARKNADEN
 
Efter jobbet hämtade Viktoria upp mig, så blev det hem en snabbis för ombyte och dyrligt.
 
Snygga naglar Viktoria har va? ;) Eller vad kikar ni på egentligen?
 
 
Efter en roadtrip till Ockelbo på sisådär en halvtimme fastnade mina ögon ganska direkt på en konstnärs verk av Tibetansk Spaniel. Otroligt grymt! En liten Kaizer där ju!
 
När det blev trångt med folk fick voffi åka väska i stället för att gå.
 
Älskling!
 
BACK HOME:
 
 
Stannade till hos mina föräldrar en sväng för att dumpa av lite brända mandlar till morsan och lite smått jag hittade. Köpte mig en underbar OnePiece för ynka 350 kronor! Älskart! Den ser dock blå ut på bilden men är lila. :) Voffi var där och suddade till bilden men skitsamma, ni ser ju hur den ser ut i alla fall. :)
 

Kommentarer
Postat av: Hamlet Lorn Tons

Vi kikar på Viktorias frimodiga byst, synd att hon döljer den med sina händer. Synd att denna pärla är upptagen suck.. :(

2012-07-02 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0