Afterwork

Jobbat hela dagen, blev stressigt eftersom det var löning (den 25:e smäller det, då finns det ingen som tar de, varje kung kung kung i baren!) Fy i helvete, slutade med att jag fick stänga cafét i princip helt själv och det var stressiiiigt så jag inte ens hittar ord. Jobbade över också...

Efter jobbet drog jag hem och tog en snabbdusch innan jag och världens bästa chef (a.k.a vän/granne ja jag bor granne with my boss) kilade mot stan för att utföra lite galenskap. Sjukt länge sedan jag drack, men kul var det! Fast nu ska jag sova, börjar jobba 08:45 i morgon igen så måste ta lite ansvar nu genom att sova i hyfsad tid. Inte helg än... Bara lillördag och sommarkväll i Gävle, men inte ledig än. Sista jobbdagen i morgon dock, peppar peppar!

Natti!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0